اسمي فاتن عمري 36
متزوجه لدي اربع اولاد جسدي رفيع قوامي ملفوف املك بزاز كبيره وطي z مدوره وبارزه
متزوجه من محمود دكتور 40 سنه ونعيش حياة سعيده وهادئة ونحب بعضنا نسكن بفيلا بالتجمع
تبدأ قصتي في يوم ( عيد زواجي)
دائما نحتفل انا ومحمود بكل الاعياد ولا ينساني وانا لا انساه
وفي يوم عيد زواجي جائت اختي الاكبر مني لتجلس معي وتبادلنا الحديث وقلت لها اليوم عيد زواجي وسنقي معنا الي الليل فضحكت ههههه وقالت اعمل ايه بينكم
النهارده لازم تكونوا لوحدكم
وقامت ندهت علي اولادي ايه رايكم انا رايحه المزرعه والاولاد خدينا معاكي ياخالتو قالتلهم حاضر
يلا بينا وغمزتلي بعينها وضحكت وانا كمان ضحكت
كان الكلام ده العصر لقيت موبايلي بيرن
والمتصل محمود جوزي قلت الو
قالي كل سنه وانتي طيبه
قلتله وانت طيب ياحبيبي
قالي انا هحاول اجي النهارده بدري
قلتله تمام وعلي فكره اختي خدت الاولاد المزرعه يعني البيت فاضي النهارده
قالي يعني لوحدنا بقي وضحك
قلتله اه عشان هحبسك طول اليل وضحكنا
قالي طيب
قلتله حاول بقي تيجي من اول الليل مش تتاخر
قالي حاضر يا احلي فاتن في الدنيا
وقفلنا
وانا قعدت افكر في مفاجأة ليه كنت اتفرجت علي الخاضعات وعجبتني الفكره اوي اللبس الاسود وسلسة في رقبتي وامشي زي الكلبه قلت اجربها واكيد هتعجب زوجي دخلت علي النت وشفت اشتري منين الحاجات دي وفعلا اشتريتها
وجه الليل ولبست اللبس والسلسلة في رقبتي والكلبش في اديا وطبعا غمايا علي عنيا وجاهزة ومستنيه جوزي محمود حبيبي
وخطرت ليا فكره اني اقفل الباب عشان انا اللي افتح لمحمود
ويشوفني كده ودي تبقي المفاجأة وياريت تعجبه
ومافيش دقايق وجرس باب رن طفيت النور وبقت الشموع اللي موصلة لاوضة النوم
فتحت الباب وقلتله ماتولعش النور وقعدت علي ركبتي ورفعتله الكلبش خده من ايدي ومسك السلسة ومشي ادامي وانا مشيت وراه علي اديا ورجليا
وطبعا انا عارفه اني في الوضع ده مش بتكلم وهو ساكت خالص والغمايا علي عينيا مش شايفه وخدني فين لكن ماطلعنيش السلم وانا بقيت في الرسيبشن
ومسك ايديا ورا ضهري وحط فيهم الكلبش وقفل خلاص
وجرني بعنف قعدت علي ركبي وسمعت صوت سوستة البنطلون اتفتحت وضربني بالالم ولقيت زبه علي شفيفي فتحت بؤي دخلت راسه بالعافيه رجعت لورا وقلتله مال زبك
كبر اوي انت واخد ايه النهارده بدون كلام مسك راسي ودخله في بؤي بالعافيه وبدأت امص فيه وهو يشدني اوي عليه وانا هاتخنق من كبره ومش مديني فرصه ويضربني علي وشي
فضل الوضع ده حوالي 10دقايق عاوزه اكشف عينيا مش عارفه وقام مقعدني علي الكرسي ورافع رجليا واول مادخل راس زبه سمعت عضلات كسي بتتمزق وصرخت ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه
براحه يامحمود هتموتني اااااه اااااااه وبدأ يدخل زبه وانا اصرخ اااااه اااااااه
محمود زبك كبير اوي مدخلش تاني ااااه اااااه انت هتقتلني حرام عليك ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه ااااه
لحد مادخله كله فيا
وانا حسيت انه وصل لمعدتي صرخت ااااااه اااااااه ااااااه محمود هاموت اااه ااااااه براحه ولقيت محمود بينيك
بسرعه اوي ويضربني علي بزازي وسامعه صوت بيضانه بتخبط فيا وصوته اعلي من صراخي وانا بصرخ اااااااه ااااااه اااااااه
محمود براحه هاموت اااه ااااااه حرام عليك ااااه ااااه ااااه
لحد ماحسيت بزبه بيزيد وبقي زي بتاع الحصان وبقي يقذف زي البركان جوايا لبن كتير اووي وانا اصرخ اااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه اااااااه لما خلص طلعه واترمي علي صدري
وانا بقوله النهارده انت فشختني وشكلي هاحبل ضحك
قلتله فكني وفعلا فكني واترمي في حضني وحضني وانا بحسس عليه لحد ماوصلت لشعره
اتخضيت جوزي اقرع ده مش جوزي
قلتله انت مين
ده هنعرف هو مين في الجزء الثاني
الجميلة التي لا تعرف مين ناكها
الجزء الثاني
ياحيوان انت مردش وطلع يجري مسكت فيه رماني علي الارض وراح فتح الباب ومشي وانا قعدت في ذهول ازاي اقبل ان واحد غير جوزي ينام معايا وازاي قدرت اكمل معاه وانه مايتكلمش هتجنن من اللي حصل انا خنت جوزي ازاي وازاي ده حصل لقيت دموعي بحر قمت من علي الارض مش قادره امشي من الحيوان اللي قسمني نصين لحد ماطلعت غرفه نومي قلعت اللي كنت لبساه ولبست ترنج واترميت علي السرير كاني في غيبوبه ماصحتش الا علي..............
صحيت علي صوت زوجي محمود وهو يصحيني كانت الساعة الواحده صباحآ تصنعت النوم ولم ارد عليه
وهو بيقولي اسف حبيبتي كانت عندي عملية حالتها صعبه واتاخرت عليكي ادرت له ظهري وبكيت
قال اد كده زعلانه اني اتأخرت وقام حضني وقالي اسف اوعدك هاعوضها وقعد يطبطب عليا وانا ببكي لاني خنته
عاوزه اقوله ان اللي في حضنك دي خنتك ونامت مع واحد تاني ولسه لبنه في رحمي بس ماقدرتش اقوله
بعد منهاده قلتله مش زعلانه قال طيب وريني كده لقي دموعي مغرقه وشي قالي طيب بتعيطي ليه جه في بالي عندي الم شديد العاده الشهريه نسيت اقولك انا اسفه
قالي طيب اجيبلك حاجه تريحك وقام جابلي برشامه كان لازم اخدها وعملت نفسي نايمه
وهو جه نام جمبي وقعدت افكر ممكن يكون مين اللي عمل كده وشكوكي مش لحد معين والم كسي شديد اوووي وافكر مين يكون عمل معايا كده وهل هاعرفه ولااا لاه
وعاوزه اقول لجوزي وخايفه من اللي هيحصل
قعدت طول الليل افكر لحد ماحبيت اروح الحمام قمت وانا ماشيه حسيت بحاجه بتنزل من كسي علي اوراكي اتخضيت فكرتها ددمم خلعت البنطلون لقيت لبن الحيوان اللي كان نايم معايا هو اللي نازل ومغرق اوراكي
حطيت ايدي علي كسي لقيته وسع اوووي واللبن فيه لسه غصب عني لقيت نفسي بحط صباعي في بؤي وبدوقه ورحت كاني لسه بتناك منه وفي لحظه فقت واقول لنفسي مالك يافاتن انتي هبله اخدت شاور ونضفت نفسي وروحت نمت جمب جوزي بس بعيد عشان مش قادره اضم رجليا من الالم برتاح لما بفتحها
وبالفعل نمت ماحستش بنفسي الا علي صوت موبايلي وهو بيرن
لقيته محمود قلت الوو قالي صباح الخير عاملة ايه الوقت قلتله كويسه
قال انا لقيتك تعبانه مردتش اصحيكي ونزلت قلتله اه كنت تعبانه اوي معلهش
قالي خلاص قومي فوقي كده قلتله حاضر
وقمت وفعلا فقت وكل اللي في بالي اللي حصلي
اعمل ايه واحكي لمين مش عارفه اعمل ايه
شويه كان الظهر لقيت رسالة جت علي موبايلي نصها بيقول
(ياتري لسه تعبانه من امبارح انا اتمتعت اوي معاكي)
والرقم بدون اسم قمت بسرعه رنيت عليه اول مره مردش
التانيه رد باستهزاء وقال الووو
وانا بشكل هستيري شتمته بكل شتيمه عمري ماقلتها مردش وقفل
رنيت عليه تاني قام فتح وقالي اهدي عشان نتفق قلتله نتفق علي ايه ياحيوان
قالي علي النهارده هاجيلك
قلتله هتيجي فين ياحيوان انت لو جيت هنا هاقتلك قصدي جوزي هيقتلك قالي انتي مش غبية واكيد مش هتقوليله ليفكرك خاينه سعتها حسيت اني عاوزه الارض تتشق وتبلعني
وجه الليل والكهرباء قطعت وده كان نادر جدا بصيت من البلكونه لقيت الجيران عندهم كهربا وانا لاه رنيت علي جوزي قلتله قالي انا مش هاقدر اجيلك دلوقتي هتصل علي حد يجيلك
يعملها او يشوف في ايه اول ماخلصت المكالمه سمعت خبط علي الباب روحي رجعتلي قلت اكيد حد من اخواتي او قريبي نورت موبايلي ونزلت علي السلم روحت فتحت الباب
لقيت مافيش حد لفيت ولسه هاقفل الباب لقيت حد من ورايا جه وحضني ووقع التيلفون من الخضه
وانا بصوت متقطع انت مين عاوز ايه ماردش عليا وانا مرعوبه وهاموت من الخوف وهو حضني من ورا لقيت اديه بتحسس علي بزازي وبتعصرها بقوه قلتله سيبني حرام عليك انت مين وعاوز مني ايه سيبني هاصوت والم عليك الناس وهو متكلمش لقيته بيقطع في هدومي وانا بحاول ابعد عنه واخيرا قدرت اهرب منه وطلعت جري علي السلم لكن وقعت لان الجو ضلمه مسكني وقعدت اسحف لحد ماوصلت اوضت نومي حاولت اقفل الباب لكن زقني ودخل رماني ع السرير كانت مافيش في لبسي غير ملابسي الداخليه
قطعها زي المجنون قلتله انت اكيد بتاع امبارح ياحيوان
ماتكلمش وانا اقوله سيبني حرام عليك ارجوك ابوس رجلك سيبني نام عليا وبقي يرضع في بزازي زي المجنون وانا بصرخ اااااااه ااااااه اااااااه حرام عليك واحاول ابعد عنه نايم فوقي وشالل حركتي لحد ماستسلمت وبقيت مستنيه اللي هيحصل وانه هيغتصبني تاني غصب عني فتح رجليا بعنف ورفعها لفوق ودخل زبه مره واحدة صرخت اااااااااه ااااااااااااه اااااااااااااااه ارجوك طلعه وهو ولا بيتكلم ولا سامعني وبدأ ينيكني بسرعه اووووووي وقام شدني بقي هو واقف علي الارض وانا ع السرير ويحركه فيا جامد اوووي وانا بصرخ اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه واترجاه
ارجوك كفايه انت بتوجعني وهو يزيد اووووي بسرعة جنونيه
وانا اصرخ اااااه اااااااه ااااااه اااااااه وانادي علي محمود واقول يامحمود الحقني
واخيرا سمعت ضحكته وبدأ يزيد اكتر وانا اصرخ اااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه سيبني يامحمود الحقني اااااه اااااااه ااااااه اااااااه
حرام عليكي هاموت انت عاوز تقتلني واصرخ اااااه اااااااه فضل الوضع الجنوني دهحوالي ساعه كنت خلاص تعبت وهو بيزيد سرعه وانا بموت تحته وبقيت مش قادره اصرخ خلاص تعبت لحد مانزل لبنه السخن اللي زي البركان مع كل دفعه بصرح ايييييييييييييييييييييييييييييييييييي
ايييييييييييييييييييييييييييييييييييي
وطلع زبه من كسي وانا مش قادره اعمل حاجه
خالص
كل اللي بعمله هو دموعي اللي نازله من الالم
فكرت انه خلاص خلص وهيمشي
لكن للاسف خاب ظني قام منيمني علي بطني والمفجاة حط زبه علي فتحة طيزي صرخت انت هتعمل ايه
لقيته بيضغط علي زبه مش راضي يدخل وانا اقوله حرام عليك سيبني ارجوك كفايه
سبني ثواني ورجع يعيد تاني لقيت عاوز يدخله اكيد حط عليه حاجه واول ماحطه علي فتحة طيزي دخلت راسه صرخت بصوت مؤلم ايييييييييييييييييييييييييييييييييييي اااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه اااااااه ااااااه وقام دخل شويه وانا اتنفضت نفضه جامده بعدت عنه وصرخت ايييييييييييييييييييييييييييييييييييي اااااه اااااااه حرام عليك عورتني في لحظة ملقتوش ادامي قلت يكون مستخبي في مكان ولااا حاجه سمعت صوت الباب بيتقفل
قلت يارب يكون خرج دقيقة والكهربا رجعت
لقيت موبايلي بيرن
محمود جوزي بيقولي انه تصل بحد وهيجي يعملك الكهرباء
قلتله لاه خلاص رجعت قالي مال صوتك انتي تعبانه قلتله شويه بس هبقي كويسه قالي طيب وقفل
لقيت رساله جت نصها بيقول
( انا اللي قطعت الكهرباء ومش هاسيبك والف مبروك ياعروسه)
رنيت عليه سعتها اول مافتح شتمته وقولتله انت شيطان حرام عليك سيبني في حالي
قالي مش هاسيبك ابدا وهاوصلك مهما تعملي وفين ماتروحي
هنييييييكك لو في اخر الدنيا .
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ) للمساعدة في تخصيص المحتوى وتخصيص تجربتك والحفاظ على تسجيل دخولك إذا قمت بالتسجيل.
من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.